Un produs Blogger.

O reusita...

Acum sa va povestesc ce sa mai intamplat in saptamana asta plina cu peripetii...desi nu prea o sa va povestesc muuulte....adica doar daca vreti...depinde de voi...LECTURA PLACUTA!!


Evrika!!...Asta au spus multi oameni de stiinta cand au avut o reusita...cand au descoperit ceva..Ei bine un lucru bun printre miile de rele s-a intamplat in saptamana asta...AM LUAT 9,50 (ADICA 10!!\:D/)
10 la teza!!
Cea mai urata saptamana
LA TEZA LA ROMANA...Aleluiaaa!!!...Nu pot sa cred...Asta imi da putina speranta...Ma face sa cred ca poate nu s-a terminat totul...Saptamana asta a fost cea mai urata...Pe bune...Si se zice "De Craciun fii mai bun"....Ei bine.."Multi rai raman"...Nu trebuie sa dau exemple...Oricum nu m'am calificat la olimpiada..:((....Si imi doream asa de mult...Am avut 70 de puncte si imi trebuia 75...Ce cruda e viata....:((..M'am certat cu multa lume...Am plans toata saptamana...Vai de mine....Cate s'au intamplat..Ei bine, abia astept vacanta!!...Sa scap odata de toate...Sa fac ce vreau eu...Poate daca ma odihnesc o sa'mi mearga mai bine...Ce mult ma enerveaza faptul ca trebuie sa ma duc si LUNI la scoala...Deparca n'a fost deajuns..Mie,personal,mi se pare ca nu mai  trece odata timpul asta care sta pe loc..Timpul care nu poate fi controlat de cele mai complexe fiinte...oamenii...Oricum..am o PRIETENA adevarata care,cand am plans a fost aproape de mine si m'a ajutat foarte mult..mi'a explicat multe..LOOK HERE(click aici) aceasta prietena mi'a explicat ca nu conteaza daca sunt urata de mai multe persoane(RALUCA,DENISA,DANA)...etc...ci conteaza ca o am pe ea prietena...ITI MULTUMESC •E m m ...sau Emilia...ca am inteles ca •E m m e rea=))...(gluma intre noi)...Oricum...felicitari pentru rezultatele obtinute : 9,80 TEZA ROMANA(cea mai buna teza din clasa)...si FELICITARI pentru ca tu te-ai calificat la olimpiada de franceza...Cam asta s-a intamplat in saptamana ...13-17.12.2010...:))..NEVER FORGET(:((:((:(()

3 comm:

• e м м • 19 dec. 2010, 04:14:00  

Mersi mult , mai >;d<
Te super extra iubesc :xxxxxxxxx
Si
mersii ca imi faci reclama la blog=]]]
Si mai da.o`ncolo de biologie :-J
Si vreau sa mentionez ca pozele de mai sus sunt facute de mine in ora de romanaa =]]]

Andreea,  19 dec. 2010, 04:43:00  

da..a fost o saptamana grea.
ce bine e de tine ca ai luat 10 la teza...>:d<
shi nu mai supy din cauza biologiei k nu se merita:))
de abia astept sa te vad maine la sc pitik:x:X:X:*

Lexu 31 dec. 2010, 05:17:00  

bv>:D<
tb:X mooolt
bv bv bv>:D< pt nota :X
si yo tot 9, 50 am luat...adik 10 si u si yo
bv
:X
tb:X mooolt

Trimiteți un comentariu

Categori...[:X]

Totalul afişărilor de pagină..[:X]

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital