Un produs Blogger.

Despre blog

Blogger
        In the LaLaLand[:X] este unul din miile de bloguri din lume.Toata lumea are asa ceva,iar brusc mi-am zis ''Daca toata lumea are.....de ce nu-mi fac si eu?''Asa ca,obligata de prietena mea 3miliutza,am facut acest blog.Blogul,imi propun sa fie interesant si foarte cunoscut.Un blog simplu,amuzant,pe placul  si intelesul tuturor.Sper sa va placa si imi doresc sa ma ajuta-ti si voi spunandu-mi despre ce ati vrea sa scriu.
         Acum ca am vorbit despre blog...sa ma prezint.Ma numesc Laura alias LaLa ....imi place sa stau pe net :))...sa imi petrec timpul cu prietenele mele...nu imi place sa fiu contrazisa,enervata sau mintita..urasc mincinosi...Sunt din frumosul orasel Buzau...invat la scoala 11 Buzau...Am 14 ani...pentru mai multe detalii uitati-va la hi5 meu:)

       In primul rand as vrea sa imi da-ti idei despre ce sa scriu...adica ce va intereseaza mai mult..de exemplu:barfe,poezi,compuneri,subiecte,intrebari...orice!(in limita bunului simt)Asa ca va rog muuuult de tot sa imi spune-ti despre ce sa scriu.

Cu dragoste,
                                                               LaLa
         

4 comm:

Anonim,  20 nov. 2010, 13:12:00  

Shuupppeer blogu.<3:X si poeziile sunt foarte mishto.

amalya,  20 nov. 2010, 13:46:00  

ce sa zik colega meah foarte buna in cea ce priveste poeziile ........... felicitari colega te ubex::XX::*::::**: te si pwp:*

Anonim,  5 mai 2011, 12:59:00  

reusit in mare parte blogul;) felicitari!
Ce'ai zice sa scrii un articol despre campionatul de fotbal de saptamana viitoare intre clase, mai precis de parcursul nostru(7E) in grupe si dc nu finala;) BFT! (ADI :P)

Trimiteți un comentariu

Categori...[:X]

Totalul afişărilor de pagină..[:X]

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital