Un produs Blogger.

Prietenie….Prieteni…Prieteni mei

 

V-ati intrebat macar o clipa:”Oare,ma pot baza pe cineva?”.Daca da…eu as vrea sa va dau raspunsul:”Da,te poti baza pe cel mai bun prieten.”

Prieteni,Friends,Amigos,Ընկերներ,Freunde,Amis……In orice limba acest cuvant,din milioanele ce exista ,este printre cel mai important.Va da-ti seama sau nu chiar este foarte important….
Teoretic grupul de prieteni este un grup:mic,secundar…..Pot exiprie2sta relatii negative sau pozitive.Prietenia este mai importanta de atat.Este urmatorul grup unde ne ducem dupa familie…Este grupul care ne ajuta sa invatam lucruri noi dar cel mai mult,sa te linistesti sufleteste. O persoana care are  secrete , la un moment dat nu mai poate tine secretul in sine, asa ca trebuie sa faca ceva,sa il spuna……….unu prieten ADEVARAT!
‘’Ce este acest prprie3ieten adevarat”?”Oare mai exista asa ceva”?”Cum pot sa imi dau seama ca este un prieten bun?”…..Ei bine, cred ca aceste intrebari sunt prin mintea voastra.Un prieten adevarat,pentru mine,este o persoana foarte importanta pe care ma pot baza mereu…..Este cea mai “rara floare”din lume…..Adevarat, in lumea de azi plina de rautate,barfe...si altele,prieteni adevarati nu prea mai exista.Dar undeva,in sufletul vostru sper sa gasesc aceasta sursa de spereanta…..sper sa gasesc un prieten adevarat.
Iar acum este momentul adevarului,stai si te intrebi:”Oare eu sunt un prieten adevarat”?”Eu am prieteni adevarati”?”I-am gresit prietenului meu”?”Daca da…cum pot sa ma revansez”?”Am fost un prieten adevarat cu toata lumea”?….si alte intrebari misterioase pe care mintea umana le produce surprinzator………
for amalyaCa orice om normal din lumea asta infinita , plina de mistere si for emmde intrebari fara raspuns….am avut si eu clipe cand am fost nervoasa,cand am plans,cand am ras,cand am fost trista,cand am fost bolnava,eram sigura ca pot face totul de una singura.Dar defapt nu puteam .Eram speriata,nu stiam pe ce drum sa o iau,si apoi ….ghici ce ,am avut prieteni adevarati care m-au ajutat sa trec cu bine peste orice,care m-au ascultat,care m-au sprijinit ,care mi-au aratat drumul corect  si pe care ii iubesc[:x] as vrea sa le multumesc din tot sufletul meu ca au fost acolo pentru mine:•emm•,Andreea,Amalya_Pisicutza,Lexu,IsSu,Rally,Dana,Simona,Cristi,Cipri,Dorin,Alin,Augustin,Adi…..si altii inclusiv tu,cel ce citesti acest articol….
Cand am facut acest blog mi-am dorit sa cunosc oameni noi,sa cunosc prieteni adevarati….Sper ca si tu vrei sa ai mai multi prieteni deci….eu sunt noul tau prieten ADEVARAT.


Prietenia….o floare rara

3 comm:

• e м м • 22 nov. 2010, 10:50:00  

Sunt prima pe listaaa:X
Te iubesc maaai >:D<

• e м м • 22 nov. 2010, 10:55:00  

Eu sunt aia din poza din dreaptaa:>
Pacat ca LaLa mi.a facut fata portocalie =]]]

amalya_pisoias,  22 nov. 2010, 11:52:00  

mda.. frumos blogg ce sa zik ?///// iti multumesc ca ma consideri un prieten bun adik adevarat ....==\===== stiii k si eu te consider la fel te iubex colegutza meah micutza pwp:X::*:X::*

Trimiteți un comentariu

Categori...[:X]

Totalul afişărilor de pagină..[:X]

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital