Un produs Blogger.

Leapsa cunoasterii:))


Am primit si eu aceeasi leapsa de la diferite persoane din lista mea de bloguri.Am zis ca la inceput ar fi bine sa ne cunoastem si as dori sa raspunde-ti si voi la intrebari. Sa incepem...

1. Ai o porecla? 

 LaLa
2. Unde locuiesti?
Buzau
3. Ce inaltime ai?
Miniona
4. Ai zi onomastica?
Doua.
5. Cu ce te ocupi?
Cu scoala.
6. Ai fraţi sau surori?
 Da
7. Limba materna?
Limba care se vorbeste aici pe blog.:))
8. Limbi vorbite?
Romana, engleza, franceza .
9. Colectii?
Nu ma pasioneaza.
10. Număr la pantofi?
36.
11.Scoli absolvite
Scoala Nr 11 Buzau(in curs)
12. Materia preferata?
Biologie,istorie,geografie
13. Ce hobby-uri ai?
Statul degeaba...si culmea ca mi se pare ca am ocupatie.
14. Bani de buzunar?
Every day.
15. Dorinta?
Daca zic nu se indeplineste:P:))
16. Vise?
Imi ocupa destul timp pe zi, sa nu vorbim de noapte.
17. Numar norocos?
3.
18. Ai vrea sa revezi…
Nimic. As vrea sa vad ceva nou.
19. Ai animale de casa?
Nu
20. Sentimentul cel mai pretuit?
Prietenia.
21. Care a fost cea mai frumoasa zi din viata?
Diferite zile...Nu am una anume.:)


ASTEPT SI RASPUNSURILE VOASTRE !!!!!!

Trimiteți un comentariu

Categori...[:X]

Totalul afişărilor de pagină..[:X]

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital