Un produs Blogger.

Poezie


              Totul s-a stins,
                                      by LaLa
                      
 
                                                                      Totul s-a stins, 
A fost doar un vis
Un vis frumos
Ce nu a avut rost
Totul a disparut,
Ca si cum,Nu a aparut
Totul s-a terminat
Ca si cum,nu a existat
Parea, atat de frumos.
Dar,defapt,nu a fost
Era,atat de minunat
Dar,s-a terminat.
Si,sunt sigura ca intr-o zi
Totul la fel va fi
Pot doar spera,
Sa se intample asa
Iar speranta mea,
Stiu,ca e la fel ca a ta.
        Ne dorim,la fel de mult,amandoi
                  Sa ne vedem,din nou,doar noi
                                                                          
 
M-am gandit ca poate vrei-ti sa citi-ti o poezie de a mea:D
Sper sa va placa!Va rog sa-mi spune-ti parerile voastre.
 
 
 
 
 
 

2 comm:

• e м м • 20 nov. 2010, 11:09:00  

Era o zi de toamna...Nu mai stiu ce data...Tu ai ajuns la scoala...
LaLa : Emiliaa...am scris o poezie
Eu : Chiar? Da.mi sa citesc !
Si asa...eu am fost prima care a citit aceasta poezie:X

Irina,  23 nov. 2010, 00:11:00  

E superr poezia.! :)

Trimiteți un comentariu

Categori...[:X]

Totalul afişărilor de pagină..[:X]

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital