Un produs Blogger.

Poezie I

Misterul si Infernul

Viata mea e un mister,
Un adevarat infern
Un infern crud,si dureros
Un loc foarte nemilos,mistery
Si mai ales misterios.
Acest mare mister,
Care are un caracter
De infern.
Dar ce sa vezi?
Printre flacari mi se arata
Un mic colt de speranta
De lumina neclara ,alba.
Ma indrept inspimantata.
hopeSpre acea sursa de speranta
Cu pasi mici si incetisori,
Simt ca umblu printre nori.
Plutind si visand ca un copil
Ca un copil mic si adorabil
Si gasesc, in sfarsit un raspuns
Al misterului de care v-am zis
Care este mult prea neajuns
Si foarte,foarte interzis
Ca sa scapi de mister
Si mai ales de infern
Calea este una singura
Care cu siguranta iti asigura
infernPentru tot de-a una nemurirea
Este doar IUBIREA
Si astfel am descoperit
Cum sa scap de infern si de mister
Invatand sa iubesc

6 comm:

• e м м • 29 nov. 2010, 01:50:00  

Primele 2 versuri au fost scrise de fata cu minee ;>

• e м м • 15 dec. 2010, 11:11:00  

/\
||
Deci cine mi.a furat numele blogului :-w ?

Lexu 8 ian. 2011, 01:05:00  

foarte frumoasa poezia...chiar ai talent nu gluma:X

Trimiteți un comentariu

Categori...[:X]

Totalul afişărilor de pagină..[:X]

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital