Un produs Blogger.

Ghost Time...

                               Povesti


O fosta vecina spunea ca intr-o dimineata cand a deschis ochii deasupra ei plutea un nor de aburi. Stia cu siguranta ca era sora ei moarta la o varsta foarte mica datorita unei neglijente medicale.
O asistenta medicala, prietena de familie, povestea ca intr-o tura de noapte pe care o facea la un moment dat s-a asezat pe un scaun pentru a se odihni si a atipit. Cateva minute dupa a auzit prin somn un zgomot iar cand a deschis ochii o femeie necunoscuta a trecut pe coridor prin fata usii deschise. S-a ridicat si s-a dus pe coridor dar femeia disparuse in mod ciudat deoarece nu exista nici o alta usa sau fereastra in apropiere.
O sora a bunici povestea ca dupa moartea sotului il simtea noaptea in pat iar plapuma lua forma corpului lui. Bunica spunea la moartea bunicului ca il asteapta seara sa mai discute iar cand ea insasi a murit o femeie care ajuta cu inmormantarea a avut vise infricosatoare.
Celalalt bunic cu cateva zile inainte sa moara, bolnav fiind, vorbea cu sora sa moarta de mai multa vreme.
O alta prietena s-a trezit intr-o dimineata dintr-un vis in care zbura deasupra norilor ajutata fiind de niste fiinte ciudate. Cand a deschis ochii a observat ca mana care o strangea in vis nu era inchipuire ci era absolut reala.
O colega mi-a povestit intr-o zi ca ii ieste frica sa stea singura in casa deoarece.Intr-o zi cand s-a sculat s-a vazut singura.Ii era teama apoi a vazut un ''om negru'' ce se indrepta spre ea dar a disparut imediat.Alt caz este Castelul Marghiloman,unde se petrec multe lucruri ciudate.
                                               




                           Ce mi s-a intamplat mie

S-a intamplat vara asta...eu si verisoara mea eram la casa mamaiei.Avand multa energie am hotarat sa stam pana dimineata treaze.Nu am dormit deloc.Vorbeam despre ceva si deodata usa principala a fost impinsa de ceva sau cineva.S-a auzit tare,usa era in fata noastra.Verisoara mea a inceput sa tipe si m-a luat in brate.Eu am stat calma si am linistit-o.Si acum ma intreb cine a fost....am avut noroc ca daca era cineva usa era inchisa bine cu cheia.
Dupa multe zile....aproape ca uitasem de incident....am stat,ca infiecare seara pana tarziu.Eram doar noi doua in camera din fundul casei.Vorbeam....apoi ceva imprevizibil si infricosator s-a intamplat....Usa camerei a fost impinsa de ceva pentru ca sunt sigura ca nu putut sa intre cineva in casa care era inchisa cu cheia....Verisoara mea iar a tipat...Eu am ramas tacuta , infricosata de eveniment si incercam sa inteleg ce s-a intamplat.Am ramas amandoua mute ...ne-am pus capu' pe perna...ochii ni se inchideau...Verisoara a aproape a adormit...eu incercam sa raman treaza.Peste cateva ore aprox. 5 dimineata(pentru ca afara s-a luminat)Becul,care era aprins,s-a stins dintr-o data ca si cum ceva a apasat pe el.Verisoara mea de data asta fiind aproape adormita nu a mai tipat ci doar m-a intrebat:"Laura,de ce s-a inchis becu?"Eu nestiind cum sa-i zic i-am spus:"S-a inchis singur".
Ne-am luat in brate si dupa ce mi-am revenit am vrut sa vad daca curentul era de vina(putin probabil pentru ca s-a auzit clar ca si cum cineva a apasat pe bec)...M-am apropiat cu teama crezand ca  nu mai scap...si...am apasat pe bec iar acesta s-a deschis...Curentul mergea....Am inchis becu si ne-am culcat.Dupa amiaza cand ne-am sculat mamaia ne-a certat deoarece a zis ca a gasit becul deschis si tot ea trebuie sa-l plateasca...Atunci mi-am dat seama ca ''fantoma'' a actionat din nou....Si i-am povestit mamaiei povestea care v-am povestit-o si voua care cred ca o sa o povestiti mai departe......




O POVESTE ADEVARATA PE CARE AM TRAIT-O!!!

Iar acum puteti vizioana cateva dintr-e episoadele din ''Fenomene Stranii'',in romana, dupa Discovery Chanel difuzate vineri, la ora 22:00.

 

6 comm:

• e м м • 21 nov. 2010, 01:00:00  

Deci pana la urma asa-zisa "fantoma" era bunica ta =]]] ?

• e м м • 21 nov. 2010, 02:46:00  

Bine:>
Ma plictisesc ca nu faci tu nimiic=]]]

• e м м • 21 nov. 2010, 02:51:00  

Da :]]]
Pentru ca ma plictisesti cu starea ta de plictiseala=]]]
In fine...Imi place poezia "Sfaturi"
E frumoasa:X
Si Blogu` e supeer:X

Lexu 4 ian. 2011, 06:45:00  

doamne sfinte...te rog nu mai pune povesti deastea pe blog k ma sperii:))
[pe ma km speriat povestea ta]:))
in fine...e super povestea mai ales k infricoseaza pe cineva:))

Trimiteți un comentariu

Categori...[:X]

Totalul afişărilor de pagină..[:X]

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital