Un produs Blogger.

Pur si simplu amuzant...=))

Hey!!...O noua postare...Cred ca acum,intr-un moment de tristete, ar trebui sa radem cu toti...Rasul este "Cel mai bun MEDICAMENT"...In continuare te invit sa urmaresti,dupa parerea mea,cea mai amuzanta emisiune "In puii mei!"...Apreciez munca acestori oameni...care chiar sunt amuzanti...Toata lumea,care se uita,vorbeste despre acesti "maestrii ai comediei"....Cum ziceam,te invit sa ii urmaresti pe FLOCEA si MUCEA..Dupa ce i-am vazut,eu si colegii mei am vorbit de ei toata ziua =))=))....
Aceasta emisiune este din 11.noiembrie.2010...Se poate uramari infiecare sambata pe Antena1

2 comm:

• e м м • 15 dec. 2010, 11:07:00  

Nenea da si mie 3 lei =]]]
-Daca chemi politia ma pis pe mine...O chemi ?
-Da !
-M.am pisat
=]]]
Moooor =]]]]

Andreea,  19 dec. 2010, 04:51:00  

:)))))
Mucea cum ii zicea danut lu' alexandru=))

Trimiteți un comentariu

Categori...[:X]

Totalul afişărilor de pagină..[:X]

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital